La grande finale - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anita N. - WaarBenJij.nu La grande finale - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anita N. - WaarBenJij.nu

La grande finale

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

22 December 2010 | Nederland, Groningen

Perfectie bestaat niet. Het lijkt er in elk geval op dat er geen andere mogelijkheid bestond dan dat mijn perfecte reis moest eindigen in een, laten we niet overdrijven, compleet drama. Na een perfecte laatste week, waarin ik een nieuwe angst heb ontdekt en overwonnen (wandklimmen) begon ik vol enthousiasme aan mijn terugreis. Ik had er echt zin in om weer lekker thuis te zijn. Tot Parijs verliep het relatief vlekkeloos. 2 uur vertraging stelt weinig voor. Maar zodra ik aangekomen was in de stad de l'amour begon mijn drama. En dat van zo'n 5000 anderen. Sneeuwbuien zorgden ervoor dat mijn vlucht tot 5 keer uitgesteld, en uiteindeljk geannuleerd werd. Ik moest zonder eten op bed, Air France kon niks te eten voor me regelen. Wel een luxe hotel, wat eigenlijk alleen maar extra marteling was, omdat ik maar 5 uur mocht slapen in dat te comfortabele bed. Want de volgende ochtend ging mijn vervangende vlucht. Uhuh. Uiteraard was ik ruim op tijd terug op het vliegveld, maar het was geen verrassing dat ook dit vliegtuig vertraging had tot ruim in de middag. Gedeelde smart is halve smart enzo en ik heb het ondanks dit alles zeer gezellig gehad op het vliegveld met andere gedupeerden :).
Na een reis van in totaal 46 uur kwam ik aan in Nederland. Toen mijn bagage niet de band af kwam gerold, en ik de rij van ruim 100 mensen voor de "mijn-bagage-is-de-band-niet-komen-afgerold"-balie zag staan heb ik dit genegeerd. In plaats daarvan heb ik ervoor gekozen zonder bagage mijn lieve ontvangstcomite te belonen voor hun 6-urig verplicht samenzijn op Schiphol ;). Trouwens, ik ben er inmiddels zeker van dat in elk geval mijn grote tas op Schiphol is aangekomen, aangezien hij voorbij kwam tijdens het NOS-journaal van deze ochtend ;). (Felgroen met oranje touwtje, check).
Thuisgekomen bleek al dit drama nog niet voldoende. Mijn laptop bleek 4 maanden knus samengelegen te hebben met een banaan. Aangezien ik het die laatste dag niet nodig bleek gevonden te hebben mijn laptop in een tas te doen is die banaan lekker gaan rotten in het binnenste der laptop. Nice.
Al dit leed is verzacht door een wederom niet verwacht verrassingsfeest afgelopen maandag. Zoo leuk! Vet lief iedereen die er was en iedereen die op andere manier van zich heeft laten horen. Ik voel mij zeer welkom! En jarig :).
Ik zal nog even genieten van december. Ik heb ervoor gekozen mijzelf nog niet als werkloos te beschouwen, dat bewaar ik voor het nieuwe jaar :).
Iedereen een hele fijne kerst en een super 2011!
xxxxx

  • 22 December 2010 - 11:51

    Mystery Popstar:

    fijn dat je weer thuis bent! beetje jammer van tas, laptop en gedoe laatste wknd in parijs maar komt vast goed allemaal en feestje was erg leuk! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 December 2010 - 11:59

    Mama:

    Op naar Schiphol dus!!

    :-0

  • 22 December 2010 - 12:17

    Richard:

    aah leuk!! nog een dagje vliegveld!!ik sla even over dit keer, zoiets is één keer leuk...:-p wel supergezellig dat je er weer bent! geniet nog ff van je vakantie;-)en tot vanavond!!

    xx

  • 29 December 2010 - 17:09

    Sanne Brr:

    Aah wat een mooi verhaal. Wanneer kom je bij mij op viste? 10 januari?

  • 29 December 2010 - 17:09

    Sanne Brr:

    en heb je vanuit Verweggistan wel een passe-partout geregeld voor ES/NS?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Anita

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 575
Totaal aantal bezoekers 40681

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 03 Oktober 2014

Ecuador

20 Augustus 2010 - 18 December 2010

Brazilië

01 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Zomer 2009

27 Maart 2008 - 05 Juli 2008

Centraal Amerika

Landen bezocht: