Bijna weg! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anita N. - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anita N. - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

23 Maart 2008 | Nederland, Groningen

Eindelijk ga ik deze site gebruiken! Ik had em al een poos geleden gemaakt omdat ik om persoonlijke redenen persé Nop wilde gebruiken als naam van de site en ja het zou zomaar kunnen dat iemand anders deze coole naam in zou nemen.. (vreemd genoeg was dat nog niet gebeurd).
Donderdagochtend vlieg ik naar Midden-Amerika! Eerst ga ik 4 weken Spaans leren op Bocas del Toro, een eilandengroep aan de Caribische kant van Panama. De weken daarna weet ik nog niet wat ik ga doen, en de laatste weken zit ik in Costa Rica, waar ik vrijwilligerswerk ga doen bij het project La Tortuga Feliz. Daar hoop ik die schildpadden daadwerkelijk gelukkig te maken..
Ik ga proberen regelmatig wat te schrijven op deze site, en natuurlijk ga ik foto's laten zien, aangezien die waarschijnlijk meer zeggen dan mijn geblabla.
Tot over 3 maanden!

  • 24 Maart 2008 - 10:40

    Froukje:

    Héél veel plezier, Nopstra! Geniet van je mooie tijd daar en wanneer je terug komt, ben ik benieuwd naar je Spaanse volzinnen!

    In dikke tút fan Gepstra

  • 25 Maart 2008 - 18:25

    Teun:

    Hey,
    Alvast een hele goed reis! en bij deze ook heel veel (leer)-plezier op je 3 maanden lange avontuur! Wie weet tot daarna eens op de boot ;)
    X Teun

  • 27 Maart 2008 - 09:35

    Titia:

    Hey Nietski!! Je zit nu in het vliegtuig naar de zon!! Heel veel plezier, ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken :)

  • 27 Maart 2008 - 11:20

    Anita:

    Heb je site gevonden! Heel veel plezier en succes toegewenst!! :)

    Liefs..

  • 28 Maart 2008 - 07:47

    Mama:

    Goedemorgen!!! Lekker slept? Goed te plak?? smox mama

  • 28 Maart 2008 - 08:05

    Sa:

    yooo, veilig aangekomen, kwam je Spaans gelijk van pas richting Madrid, businessclass:) en hoe ist daar???? Heel benieuwd,hoop snel van je te horen en is sms btw nog aangekomen? xxxsa

  • 28 Maart 2008 - 09:08

    Papa:

    Hoi, Anita. Voorspoedige reis gehad? Hoe was de eerste nachtrust op het Amerikaanse continent? Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken. Laat gauw van je horen.
    Groet van papa.

  • 28 Maart 2008 - 09:15

    Roelie:

    Hee meiske,

    een heel avontuur...
    Heel wat indrukken zullen op je afkomen
    Veel (leer)plezier en gezond weer terugkomen
    Pas goed op jezelf

    Liefs en een knuffel
    van
    Roelie (en Jan)

  • 28 Maart 2008 - 12:17

    JR:

    Ha Anita,

    veel plezier, geniet van de warmte en alle spaanse volzinnen en laat snel wat horen en zien, groet,

    Jan Rienk

  • 28 Maart 2008 - 12:31

    Feem:

    Yooo Nop!!
    Waar bent u?! Ik wacht in spanning je 1e reisverslag af, want hoe veilig ben je aangekomen? En mocht je nu naast alle businessmannetjes zitten?? Nou ik ga vandaag nog wel 10x tjekken of hier al iets komt te staan...;) Hoor snel van je!
    Kuss

  • 28 Maart 2008 - 21:56

    Loegke:

    oewhoeee:) leuk leuk,
    ben benieuwd als je aan bent gekomen.. heb je nog van je buurman of buurvrouw een prikpen weten te bemachtigen? :) oja dat zakje is voor om je schildpad in te vervoeren.. pffha
    Dikke smoksk Blorp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Centraal Amerika

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2008

Back home

15 Juni 2008

Het ultieme relaxatieniveau

30 Mei 2008

Regenseizoen nu officieel begonnen..

18 Mei 2008

¿Hablas Ingles?

06 Mei 2008

Pura Vida
Anita

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 40683

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 03 Oktober 2014

Ecuador

20 Augustus 2010 - 18 December 2010

Brazilië

01 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Zomer 2009

27 Maart 2008 - 05 Juli 2008

Centraal Amerika

Landen bezocht: