Foto´s - Reisverslag uit David, Panama van Anita N. - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit David, Panama van Anita N. - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

30 April 2008 | Panama, David

Geen lang verhaal, maar ik wil nog even wat foto´s van Panama op de site zetten, aangezien ik morgen naar Costa Rica ga :). En ik heb trouwens een nieuw plan: namelijk mijn reis uitbreiden naar Nicaragua. Dit lijkt me toch wel heel erg de moeite waard om te bekijken!
Een verhaal over Costa Rica volgt later :)
xxx

• 30 April 2008 - 20:03

Roelie:

Dus toch een nette manier gevonden om de mooie kledij van de Ngöbe-Bugle vrouwen op een foto te laten zien. Slim hoor :-)
    Ook de andere foto's zijn erg mooi. (zelfs die met mensen :-D)
    Geniet van je hele avontuur en ik wacht vol ongeduld op de volgende verhalen en foto's

Liefs
    Roelie (en natuurlijk Jan ook, maar dat snap je vast wel ;-))

• 01 Mei 2008 - 10:26

Kolibrie:

Heb ik ooit een verslag van gemaakt:), en jij hebt hem in het wild gezien, wist je wel dat dit vogeletje de snelste vleugelslag heeft van alle vogels ter wereld;)

• 01 Mei 2008 - 19:26

Jos Kk:

hoi anita,
    wij hadden in zuid-zfrika soms ook gene om foto's te nemen en toen leerden we het te vragen. ze waren vaak apetrots en als je er dan ter plaatse één afdrukt en aan het geeft ...? zij ook blij??

prachtige natuurfoto's trouwens, om de lippen bij af te likken ;-)

groetjes en geniet ze,
    jos

• 01 Mei 2008 - 19:45

Titia:

Hello :) Mooi man, die foto's!! Apen in het wild :D
    Wat top dat je ook nog naar Nicaragua gaat! Kun je nóg een land op je lijstje afstrepen ;)

Geniet! Xx

• 01 Mei 2008 - 23:25

Elmer En Denise:

Wat geinig, wij hebben precies zo´n foto.

• 02 Mei 2008 - 11:37

Feja:

Yeah mooie foto's! En ben je al goed aangekomen in Costa Rica?? Dit keer een reis zonder vage mensen, bussen met gaten of had je nu vliegtuigen waar vleugels vanaf braken?
    Cool btw dat je ook nog naar Nicaragua gaat!! Maar eerst veel plezier met je 1e stappen in Costa Rica & ik hoor van u!
    Kuss

• 02 Mei 2008 - 19:26

Judith:

Hey Anita,

Ben je goed aangekomen in Costa Rica? Mooie foto's heb je op je site gezet. Mooie natuur daar :D En de dieren, echt heel mooi. Nou oant sjen ;)

liefs Judith

• 05 Mei 2008 - 08:39

Mama:

Lieve Anita,

Leuk zeg, om dit soort dieren in het wild te zien. Lieve vlindertjes, schattige kolibrietjes, slome apen, heel goed te hanteren voor de achterblijvers.

Inmiddels hoorden we je over de haaien, giftige slangen, klierende apen. Nu kan ik niet meer zeggen dat dat ook allemaal in Groningen kan gebeuren. Dus pas goed op! Vooral goede schoenen aan in de jungle, en zorg dat er iemand bij je is, voor wie je hulp kunt gaan halen. ;-(

Gelukkig doet je telefoon het in Costa Ricam waar je nu bent, heel fijn! Ik zal je nummer hier niet tonen, want dan wordt het onbetaalbaar voor je! :-)
    Maar wie het wil weten, kan zich melden.

We zien uit naar je volgende verhalen. Echt té leuk!! En we gaan de Wobistdujetzt ook even checken.
    Grüsse für den Matthias!

Smoxxen en huxxxxen