Nur 1 Tag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anita N. - WaarBenJij.nu Nur 1 Tag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anita N. - WaarBenJij.nu

Nur 1 Tag

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

19 Augustus 2010 | Nederland, Groningen

Hoi mensen!
Nog 1 nachtje slapen en dan vlieg ik voor 4 maanden naar Brazilië :). Zoals de meesten van jullie wel weten heb ik mijn studie afgerond en ik vond dat wel een reden om nog 1 keer ver weg te vliegen. Ik ga daar Portugees leren en een vrijwilligersproject doen. Verdere details weet ik zelf ook nog niet, maar daar is deze site voor ;). Ik houd jullie op de hoogte!
xx Anita

• 19 Augustus 2010 - 07:26

Fruo:

Hey laiverd!

Ben superbenieuwd naar je avonturen :) Lekker genieten en niet te dramatisch hoor....ik ben er van overtuigd dat dit vast niet de laatste keer is dat je een grote reis maakt!

Bis morgen! Tút

• 19 Augustus 2010 - 15:27

Mama:

censorized

• 20 Augustus 2010 - 01:23

Jos:

Hoi Anita,

Lekker geslapen? Goede reis naar Brasil!

• 21 Augustus 2010 - 13:10

Amanda:

anitaaaa!!
    heel veel plezier in brasil brasil!!!
    mocht je naar het zuiden trekken, mijn erasmusvriendinnetje Raquel woont in Porto Alegre en zal je meteen een place to stay aanbieden. laat maar weten als ik haar moet contacteren..
    en congrats met je afstuderen!!
    bighug*

• 22 Augustus 2010 - 13:05

T Elly:

Hoi Anita.

Een hele oner neming
    We wense je een hele goede reis toe en een fijne tijd daar en je mag weten God gaat met je mee.

grt de veense nopjes

• 23 Augustus 2010 - 11:33

Sanne Brr:

oh nee, nu al!? heel veel plezier & goed oppassen! ga je ook nog naar Iguazu? daar weet ik nog wel een leuk hostel voor je! ciao X